مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-14سياسي

طی نامه ای سرگشاده صورت گرفت؛درخواست برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران


خبرنگاران مازندرانی طی نامه ای سرگشاده ای خواستار برگزاری مجمع عمومی حضوری خانه مطبوعات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، جمع کثیری از خبرنگاران مازندرانی طی نامه ای سرگشاده به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواستار محقق شدن مطالبه قانونی شان مبنی بر برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات استان به صورت حضوری شدند و از متولیان خواستند قبل از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات، این مجمع برگزار و هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات ضمن ارائه عملکردشان، به شبهات و سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

  در این نامه سرگشاده خطاب به احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آمده: اینجانبان امضاکنندگان متن ذیل نسبت به برگزاری انتخابات قانونی و سالم خانه مطبوعات دغدغه داشته و انتظار داریم به خواسته قانونی مان که همان برگزاری مجمع عمومی است، توجه شود .

در این بیانیه تاکید شده که طی دو دوره گذشته هیچ گونه مجمع عمومی توسط هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران برگزار نشده و اعضای این خانه پاسخگوی عملکرد خود نبودند در حالی که طی اساسنامه این مجمع باید سالی یکبار برگزار شود.

خبرنگاران مازندرانی با امضا این طومار درخواست کردند که در مجمع عمومی، عملکرد خانه مطبوعات و تراز بیلان مالی به رای اعضا گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی نامه ای سرگشاده صورت گرفت؛درخواست برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران

طی نامه ای سرگشاده صورت گرفت؛درخواست برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران