مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-06ورزشي

یامین پور: آمار هر سه ازدواج یک طلاق اشتباه است


در مراسم افتتاحیه سامانه «هم راه» معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره آمار اشتباه حوزه ازدواج و طلاق توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار توانا: مراسم رونمایی از سامانه ملی ازدواج هم راه بعد از ظهر امروز در حوزه هنری تهران برگزار شد.

این سامانه به همت وزارت ورزش و جوانان تاسیس شده است.

و در راستای خدمات ازدواج تسهیل موضوعات این حوزه، دریافت مشخصات مراکز مشاوره خانواده و ازدواج که در نزدیکی محل زندگی است، برگزرای جلسات آنلاین مشاوره، نظردهی و امتیاز دهی به مشاوران، معرفی مراکز فعال در انتخاب همسر و همچنین تحلیل آمارها و داده های این حوزه به جهت تسهیل امر ازدواج توسط در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت، افتتاح شد.

در این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان کیومرث هاشمی، وحید یامین پور معاونت این وزاتخانه، امیرحسین بانکی پور نماینده مجلس و مدیران ثبت احوال و جمعی از مشاوران خانواده و ازدواج و اساتید این حوزه برگزار شد.

یامین پور با اشاره به اینکه ازدواج باعث ایجاد امید و سلامت در جامعه می شود، گفت: در دولت سیزدهم ازدواج فقط یک مقوله دم دستی نیست بلکه مهم ترین راهبرد برای رسیدن به همبستگی و ادغام اجتماعی در دوره ای که فرد گرایی و لذات فردگرایی به ازدواج آسیب می زند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یامین پور: آمار هر سه ازدواج یک طلاق اشتباه است

یامین پور: آمار هر سه ازدواج یک طلاق اشتباه است