مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-14اقتصادي

بدهی 1000 میلیارد تومانی بیمه ها به داروخانه های خراسان رضوی


رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی از بدهکاری هزار میلیارد تومانی بیمه پایه به 1200 داروخانه خصوصی استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: بدهی سهم ارز ترجیحی بیمه های پایه به داروخانه های استان حدود یک همت (هزار میلیارد تومان) است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی از بدهکاری هزار میلیارد تومانی بیمه پایه به 1200 داروخانه خصوصی استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: بدهی سهم ارز ترجیحی بیمه های پایه به داروخانه های استان حدود یک همت (هزار میلیارد تومان) است.

سید علی جعفری نژاد در نشستی خبری که امروز (پنجشنبه، 23 آذر ماه) در محل انجمن داروسازان استان خراسان رضوی برگزار شد، به تشریح مهمترین مشکلات حوزه دارو پرداخت و بدهکاری بیمه به داروخانه ها، بحث فروش دارو در پلتفرم ها و مشکلات حوزه شیر خشک را از مهمترین مباحث و مشکلات حوزه داروسازی ارزیاب کرد.

وی گفت: یکی از مهمترین موضوع ها در حوزه دارو، بحث بیمه هاست که وضعیت نسبت به قبل نابسامان تر شده است و ما مطالبات بسیار بسیار سنگینی از سازمان های بیمه داریم.

بدهی سهم ارز ترجیحی بیمه های پایه به 1200 داروخانه استان حدود یک همت (هزار میلیارد تومان) است و بیمه ها از شهریور پرداختی نداشته اند و این امر را به سازمان برنامه و بودجه موکول می کنند و آن ها هم پاسخگو نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 1000 میلیارد تومانی بیمه ها به داروخانه های خراسان رضوی

بدهی 1000 میلیارد تومانی بیمه ها به داروخانه های خراسان رضوی