مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-10سياسي

سیستان و بلوچستان نیازمند تحرک بیشتری در فعالیت های حوزوی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان نیازمند تحرک و نشاط بیشتری در حوزه فعالیت ها تبلیغی و حوزوی است و با توجه به ویژگی های منطقه می توان درخواست ایجاد شعبه های جدید دفتر تبلیغات در نقاط مختلف استان را از سوی مسوولان متولی در مرکز کشور دنبال کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان نیازمند تحرک و نشاط بیشتری در حوزه فعالیت ها تبلیغی و حوزوی است و با توجه به ویژگی های منطقه می توان درخواست ایجاد شعبه های جدید دفتر تبلیغات در نقاط مختلف استان را از سوی مسوولان متولی در مرکز کشور دنبال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی شامگاه شنبه در دیدار رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم بیان کرد: دفتر تبلیغات حوزه علمیه حجم انبوهی از ظرفیت ها را در اختیار دارد و این در حالی است که سیستان و بلوچستان نیز با نیازمندی های فراوان فرهنگی روبروست.

وی به تشریح مهمترین محورهای کاری دفتر تبلیغات در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: دانش افزایی، تقویت مبانی اعتقادی و پرداختن به شیوه های عملی وحدت مهمترین محورهای کاری دفتر تبلیغات در این استان است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تعامل و همکاری مسوولان سیستان و بلوچستان بستگی به عملکرد مسوولان دفتر تبلیغات اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان نیازمند تحرک بیشتری در فعالیت های حوزوی است

سیستان و بلوچستان نیازمند تحرک بیشتری در فعالیت های حوزوی است