مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-19اقتصادي

افزایش 45 درصدی حقوق ها هم کافی نیست!


محمدزاده فعال صنفی بازنشستگان کشوری در این رابطه با بیان اینکه «افزایش پلکانی خلاف قانون است» می گوید: براساس نص صریح قانونِ مدیریتِ خدمات کشوری، - جی پلاس؛ ایلنا نوشت: بایستی حقوقِ تمام سطوح، حداقل به اندازه ی نرخ تورم سالانه افزایش یابد تا لااقل قدرت خرید مزدبگیران حفظ شود و بیش از این سقوط نکند.

لایحه بودجه 1403 در مجلس رد شد؛ یکی از دلایلی که نمایندگان مجلس برای استردادِ این لایحه عنوان کردند، افزایش ناچیز حقوق ها در سال آینده بود؛ دولت افزایش حقوق کارمندان را 18 درصد و بازنشستگان زیرمجموعه خود را 20 درصد در نظر گرفته بود.

حالا از اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه چنین برمی آید که قرار است در نسخه ی اصلاحی لایحه بودجه، افزایش حقوق ها پلکانی باشد؛ رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پلکانی بودن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفت: میانگین افزایش حقوق کارمندان 18 درصد و بازنشستگان 20 درصد است که به صورت پلکانی اعمال می شود.

بر این اساس کارمندانی که درآمدشان در سطوح بالاتری است افزایش حقوق کمتری خواهند داشت و کارمندانی که حقوق کمتری دارند درصد افزایش حقوق شان بیشتر خواهد بود.

محمدزاده فعال صنفی بازنشستگان کشوری در این رابطه با بیان اینکه افزایش پلکانی خلاف قانون است می گوید: براساس نص صریح قانونِ مدیریتِ خدمات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی حقوق ها هم کافی نیست!

افزایش 45 درصدی حقوق ها هم کافی نیست!