مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-10سياسي

سوداگری، رانت و واردات بی رویه، تهدیدات عرصه تولید چای هستند


نماینده لنگرود با اشاره به ماجرای اخیر واردات چای توسط یکی از شرکت ها بیان کرد: متاسفانه در ابعاد مختلف کشور گاهی شاهد شکل گیری جریان رانت خواری و سوداگری هستیم و لذا از دولت خواستیم اقدام به برخورد با رانت و واردات بی رویه کند.

- ایسنا/گیلان نماینده لنگرود با اشاره به ماجرای اخیر واردات چای توسط یکی از شرکت ها بیان کرد: متاسفانه در ابعاد مختلف کشور گاهی شاهد شکل گیری جریان رانت خواری و سوداگری هستیم و لذا از دولت خواستیم اقدام به برخورد با رانت و واردات بی رویه کند.

پرویز محمدنژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری های فراکسیون محصولات استراتژیک مجلس شورای اسلامی درباره محصولات کشاورزی از جمله چای، اظهار کرد: از سال 99 تاکنون اتفاقات خوبی برای محصول چای افتاد؛ به گونه ای که کشت چای برای چایکاران را اقتصادی کردیم، یعنی کشاورز به واسطه تولید چای، درآمد زندگی خود را تامین می کند.

وی اقتصادی شدن تولید را به معنی ایجاد منفعت برای تولیدکننده دانست و افزود: محصول چای در گذشته اقتصادی نبود، اما طی سه سال گذشته در کمیسیون های اقتصادی مجلس بررسی شد و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان چای، خوشبختانه شاهد رغبت چایکاران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوداگری، رانت و واردات بی رویه، تهدیدات عرصه تولید چای هستند

سوداگری، رانت و واردات بی رویه، تهدیدات عرصه تولید چای هستند