مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-07اقتصادي

جوجه ریزی بیش از 876 هزار قطعه ای در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان صبح امروز پنجشنبه در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت: از ابتدای آذر ماه طی 15 روز بیش 876 هزارو 181 قطعه جوجه ریزی در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی استان انجام شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان صبح امروز پنجشنبه در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت: از ابتدای آذر ماه طی 15 روز بیش 876 هزارو 181 قطعه جوجه ریزی در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی استان انجام شده است.

سید محمدرضا سیدحسینی افزود: همچنین در خواست 362 هزار قطعه جوجه ریزی از سوی مرغداران استان در سامانه سما ثبت شده است که بزودی با تامین جوجه ،در واحدهای مرغداری جوجه ریزی انجام و با توجه به روند جوجه ریزی ،پیش بینی می شود در آذرماه امسال افزون بر 2 میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی صورت گیرد.

وی میزان جوجه ریزی آبان ماه سال جاری در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان را 2 میلیون و482هزارو 648 قطعه اعلام و گفت: در این رابطه 12درصد بیشتر از تعهد این سازمان به وزرات جهاد کشاورزی و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این استان دارای 326 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی بیش از 876 هزار قطعه ای در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان

جوجه ریزی بیش از 876 هزار قطعه ای در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان