مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-29اجتماعي

مترو پرند با «واگن ملی» افتتاح می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برنامه ویژه ای داریم و فردا افتتاح مترو پرند را با واگن ملی انجام خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران امشب چهارشنبه 8 آذر ماه 1402 در برنامه تهران بیست گفت: مطالعات مترو پرند قریب به 18 سال قبل انجام شده و عملاً از سال 1390 ساخت آن شروع شده است اما روند پروژه به سمتی می رود که متاسفانه در سالیانی، دچار رکود و پروژه کاملا تعطیل می شود.

  هرمزی ادامه داد: این تعطیلی، تاثیر خود را در تمام اجزای پروژه می گذارد و به عنوان مثال ما به اجبار ایستگاه واوان را به طور کلی از فرایند سرویس دهی خارج می کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: علت عدم تکمیل برخی از ایستگاه ها این است که پروژه از یک بازه ای به بعد یعنی از سال 96 که فرودگاه امام(ره) افتتاح می شود،  به دلیل عدم تخصیص بودجه کاملاً پروژه دچار تعطیلی می شود.

وی عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری و دولت جدید، سنگ بنای جدیدی گذاشته شد و واقعیت آن این است که با حضور رییس محترم جمهور محترم در شهر پرند، منابع پایداری را برای پروژه تزریق کردیم و مشخصاً باعث شد بعد از قریب 18 سال، امروز این اتفاق خوب رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو پرند با «واگن ملی» افتتاح می شود

مترو پرند با «واگن ملی» افتتاح می شود