مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-11بين الملل

درخواست بلینکن از السودانی برای جلوگیری از حمله به آمریکایی ها در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا از «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق درخواست کرده تا اقداماتی را برای جلوگیری از حملات علیه نیرو های آمریکایی در این کشور اتخاذ کند.

- وزیر خارجه آمریکا اخیرا از نخست وزیر عراق درخواست کرده اقداماتی را برای جلوگیری از حملات بیشتر به نیرو های آمریکایی در این کشور اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا از محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق درخواست کرده تا اقداماتی را برای جلوگیری از حملات علیه نیرو های آمریکایی در این کشور اتخاذ کند.

این خبرگزاری آمریکایی همچنین به نقل از یک مقام عراقی گزارش داد که ویلیام برنز رییس سازمان سیا به نخست وزیر عراق درباره پیامد های وخیم عدم اقدام بغداد برای توقف حملات به آمریکایی ها در این کشور هشدار داده است.

سفارت آمریکا در بغداد صبح روز جمعه هدف حمله دو راکت قرار گرفت.

در بیانیه سخنگوی رسمی سفارت امریکا آمده بود که حدود ساعت 4:15 دقیقه صبح جمعه، سفارت آمریکا هدف حمله با دو راکت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بلینکن از السودانی برای جلوگیری از حمله به آمریکایی ها در عراق

درخواست بلینکن از السودانی برای جلوگیری از حمله به آمریکایی ها در عراق