مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-07اقتصادي

تعاملات استان فارس و کشور عمان افزایش می یابد


وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری کشور عمان به همراه سفیر این کشور و جمعی از تجار و بازرگانان عمانی با استقبال رسمی مسوولان استان فارس وارد شیراز شدند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هیأت 20 نفره ای متشکل از تجار و بازرگانان کشور عمان به ریاست قیس بن محمد الیوسف وزیر تجارت، صنعت و سرمایه گذاری عمان، فیصل الرباس رییس اتاق بازرگانی عمان، المعینی سفیر عمان در ایران و محمدباقر رییس اتاق مشترک عمان و ایران پیش از ظهر پنجشنبه وارد شهر شیراز شدند و در فرودگاه شهید دستغیب شیراز مورد استقبال مسئولان استان فارس قرار گرفتند.

این هیات بلند پایه عمانی در برنامه های متعددی از جمله دیدار با استاندار فارس، دیدار با تجار و بازرگانان، صادرکنندگان و تولیدکنندگان و صنعتگران استان فارس، بازدید از واحدهای صنعتی، تولیدی و صادراتی، برگزاری جلسات B 2 B ، شرکت می کنند.

محمد فرخ زاده، معاون گردشگری استانداری فارس، حمیدرضا ایزدی رییس سازمان صنعت معدن تجارت استان فارس، جمال رازقی رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان و اعضای اتاق بازرگانی فارس در مراسم استقبال از هیأت عمانی حضور داشتند.

گفتنی است به سبب مجاورت جغرافیایی 2 کشور و اشتراکات فرهنگی، زبانی، مذهبی و تاریخی استان فارس به ویژه جنوب این استان با کشورهای حاشیه خلیج فارس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات استان فارس و کشور عمان افزایش می یابد

تعاملات استان فارس و کشور عمان افزایش می یابد