مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-11اقتصادي

بهره برداری از 10 بازار میوه و تره بار در تهران تا پایان آذر


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از بهره برداری 10 بازار میوه و تره بار در شهر تهران تا پایان ماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ایوب فصاحت در تشریح روند توسعه میادین میوه و تره بار در سطح شهر تهران گفت: از ابتدای این دوره از مدیریت شهری با توجه به همکاری و همراهی شهرداران مناطق درخواست شد که محل هایی را برای احداث بازار تره و بار به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران معرفی کنند.

 وی افزود: در همین ارتباط نیز برخی از شهرداران مناطق نسبت به معرفی زمین های جدید به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اقدام کردند و این سازمان نیز پس از بررسی های کارشناسی، اقدامات خود را برای ساخت بازارهای جدید آغاز کرد.

مجموعا 264 بازار میوه و تره بار در سنوات گذشته و در ادوار قبلی مدیریت شهری احداث شده بود که در حال حاضر به 297 بازار میوه و تره و بار رسیده است.

 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: امسال نیز احداث 40 بازار در دستور کار قرار گرفته است و تعداد بازارها به 337 بازار خواهد رسید.

  فصاحت ادامه داد: در برنامه ای که سازمان میادین میوه و تره بار از ابتدای این دوره از مدیریت شهری به شورا ارائه کرده بود، بر احداث 100 بازار در مناطق مختلف پایتخت تاکید شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 بازار میوه و تره بار در تهران تا پایان آذر

بهره برداری از 10 بازار میوه و تره بار در تهران تا پایان آذر