مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:562023-11-25اقتصادي

ساعت کاری در پایانه مرزی دوغارون افزایش یافت


اسماعیل پورعابد در گفت وگو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: ساعت کاری و فعالیت در گمرک، منطقه ویژه اقتصادی و پایانه مرزی دوغارون تایباد افزایش یافت و تشریفات گمرکی برای تردد کامیون ها از ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت تهران و تا 12 شب به وقت کابل ادامه داد.

وی افزود: ساعت کاری گذشته در مرز دوغارون از ساعت 7 صبح تا 6 بعدازظهر به وقت تهران و 7 بعدازظهر به وقت کابل بوده که این افزایش ساعت فعالیت ها، با هدف افزایش و تسهیل تردد کامیون ها میان ایران و افغانستان صورت گرفته است.

مدیر پایانه مرزی دوغارون ادامه داد: این تصمیم در سفر هیئت اقتصادی افغانستان به سرپرستی عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی نخست وزیر حکومت فعلی این کشور، به ایران و دیدار با مقامات کشورمان اخذ شده که از حدود 11 روز قبل اجرایی شده است.

پورعابد بیان کرد: طرف افغانستانی هم ساعت کاری خود را در گمرک اسلام قلعه افزایش داده است که این افزایش 5 ساعته فقط مخصوص بخش تجاری است و مسافران می توانند در بازه ساعت کاری قبل، رفت وآمد کنند.

وی تصریح کرد: از زمانی که ساعت کاری در مرز دوغارون افزایش یافته، ورود و خروج کامیون ها از روزانه 500 تا 600 دستگاه به روزانه از 900 تا هزار دستگاه کامیون میان دو کشور ایران و افغانستان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری در پایانه مرزی دوغارون افزایش یافت

ساعت کاری در پایانه مرزی دوغارون افزایش یافت