مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-01اجتماعي

تأخیر امید در سفر به مازندران


رییس اداره محیط زیست فریدونکنار با بیان اینکه درنا سیبری به فریدونکنار نیامده است، گفت: هیچ گونه خبری مبنی بر حضور این پرنده در مناطق سواحلی دریای خزر و یا در فریدونکنار گزارش نشده حتی در کشور آذربایجان هم امید مورد رویت قرار نگرفته است.

- صمد کیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه درنای امید اگر به فریدونکنار مهاجرت کند شانزدهمین سال مهاجرتش به ایران است، اظهارکرد: درنای امید سال گذشته پنجم آبان ماه سال 1401 در تالاب فریدونکنار فرود آمد و پس از 130 روز زمستان گذرانی در این تالاب در تاریخ 13 اسفندماه 1401 به سیبری بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: درنای رویا در تاریخ  ششم بهمن ماه سال 1401 به فریدونکنار آمد که به مدت  34 روز در کنار درنای امید اقامت و زمستان گذرانی کردند و در تاریخ 13 اسفند مهاجرت کردند.

رییس اداره محیط زیست فریدونکنار با بیان اینکه درنا سیبری به فریدونکنار نیامده است، تصریح کرد: هیچ گونه گزارشی مبنی بر حضور در مناطق سواحلی دریای خزر و یا در فریدونکنار نشده است حتی در کشور آذربایجان هم مورد رویت قرار نگرفته است.

کیانی گفت: دامگاه های فریدونکنار تحت کنترل محیط زیست فریدونکنار است  هر زمان که مهاجرت صورت گیرد از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر امید در سفر به مازندران

تأخیر امید در سفر به مازندران