مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-09اقتصادي

تردد بیش از 400هزار مسافر از پایانه مرزی سرو ارومیه


طی ه‍ماه گذشته تردد از این پایانه مرزی 37درصد افزایش داشته و به بیش از 400هزار تردد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جواد حیدری مدیر پایانه مرزی سرو اظهار داشت: افزایش خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی استان و همچنین تسهیل در رویه تردد مسافر بطور متوسط باعث افزایش 37 درصدی عبور و مرور مسافر از پایانه مرزی سرو شده است.

    وی با اشاره به افزایش تردد مسافر نسبت به سال گذشته از پایانه مرزی سرو افزود: طی 8 ماهه گذشته از سال جاری عبور و مرور مسافر در این مرز با افزایش 37 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 428 هزار نفر رسیده است.

   حیدری تصریح کرد: در سال گذشته تنها 268 هزار نفر پایانه مرزی سرو را برای عبور و مرور خود انتخاب کرده بودند اما آمار 8 ماهه سال جاری ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پایانه مرزی است.

   وی ادامه داد: افزایش خدمات رسانی همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای در محورهای مواصلاتی استان و همچنین تسهیل در رویه تردد مسافر باعث پیشرفت هرچه بیشتر پایانه مرزی سرو می شود.

   مدیر پایانه مرزی سرو گفت: در این مدت، نزدیک به 784 دستگاه اتوبوس مسافری شامل 389 دستگاه اتوبوس ورودی و 386 دستگاه اتوبوس خروجی از این مرز تردد داشته اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 34.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 400هزار مسافر از پایانه مرزی سرو ارومیه

تردد بیش از 400هزار مسافر از پایانه مرزی سرو ارومیه