مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-01اقتصادي

قشم بدنبال استفاده از فرصت های پیمان شانگهای


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هو کایچیانگ، مدیر کل پلتفرم چندمنظوره اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای و معاون مدیر کمیته چنگ کینگ CPPCC هنگ کنگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرمزگان، رسانه چونگ کینگ چین گزارش داد که در این دیدار که در راستای امضای تفاهم نامه همکاری منطقه آزاد قشم با پلتفرم همکاری های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری های پیمان شانگهای برگزار شد، پیغامی به معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری جزیره قشم و چشم اندازهای آتی همکاری با کشورهای عضو پیمان شانگهای پرداخت.

   وی ابراز امیدواری کرد که همکاری با پلتفرم ملی چندمنظوره اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای تقویت شود و نقش آن به عنوان رابط و حامل همکاری های اقتصادی، فرهنگی، صنعتی و سرمایه گذاری با جزیره قشم افزایش یابد.

در ادامه این جلسه هو کایچیانگ اظهار داشت: ایران به عنوان یکی از اعضای سازمان همکاری شانگهای، نقش مهمی در حفظ ثبات زنجیره های صنعتی منطقه ای و دیگر کشورها و مناطق سازمان شانگهای ایفا می کند.

وی ادامه داد: این پلتفرم به طور جدی قطعنامه های سران شورای کشورهای سازمان همکاری شانگهای را اجرا می کند و با تمرکز بر وظیفه اصلی ساخت زیست بوم جدید سازمان همکاری شانگهای با تلفیق اقتصاد دیجیتال و اقتصاد سنتی بازارها و منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشم بدنبال استفاده از فرصت های پیمان شانگهای

قشم بدنبال استفاده از فرصت های پیمان شانگهای