مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-16ورزشي

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد


متاسفانه تیم والیبال شهرداری گنبد در بازی های لیگ برتر به نتایج موردنظر نرسید و بر اساس توافق اعضای شورای شهر گنبدکاووس سرمربی این تیم از سمت خود برکنار شد.

- یحیی عباسی امشب در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهارکرد: والیبال یکی از رشته های ورزشی مورد علاقه مردم گنبدکاووس و ترکمن صحرا است و این رشته ورزشی در کنار سوارکاری از اهمیت خاصی در بین مردم برخوردار است.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش های شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس، متاسفانه تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازیهای لیگ برتر وضعیت خوبی ندارد و مصدومیت بازیکنان و بدشانسی تیم از عوامل شکست های متعدد در این بازیهااست.

رییس شورای شهر گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته یازدهم بازیهای لیگ برتر، دو پیروزی و 9 شکست داشته است و در رده سیزدهم جدول بازیها قرار دارد.

وی گفت: امروز با توافق اعضای شورای شهر، رحمان رئوفی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازی های لیگ برتر به دلیل عدم نتایج مطلوب این تیم در این بازی ها برکنار شد و عبدالله آذر کمک مربی این تیم به صورت موقت به عنوان مسئول کادر فنی، هدایت تیم را عهده دار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد