مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-26فرهنگي

برگزاری آیین پایانی جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی 8 تا 10 آذر در قزوین


دبیر دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی گفت: آیین پایانی جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی 8 آذر ماه آغاز خواهد شد و تا روز 10 آذر ادامه دارد، - ایسنا/قزوین دبیر دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی گفت: آیین پایانی جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی 8 آذر ماه آغاز خواهد شد و تا روز 10 آذر ادامه دارد، بخش های مختلفی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است از جمله اینکه آثار برگزیده جشنواره در سینما بهمن اکران خواهد شد.

علیرضا تابش در نشست خبری دومین جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی که امروز 5 آذر 1402 در عمارت هنر استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین راه اعتبار بخشی به جشنواره، تجلیل از بزرگان فرهنگ، هنر و رسانه، بهره مندی از داوران معتبر و نوع و میزان جوایز و تندیس جشنواره است.

وی بیان کرد: تندیس جشنواره برگرفته از ستون های مسجد وکیل و مسجد نصیرالملک شیراز است که نشانه ای از پیوستگی و تداوم فرهنگی است و آینه بالای پایه منعکس کننده لوح روی آن که دارای نقش انسان- شیر است از نقوش دوران سلجوقی است که از بلوغ این نقش، موتیف است و ایرانی بودن تندیس را تقویت می کند.

این مسئول افزود: نقش شیر با سر انسان در هنر ایرانی و اسطوره ها جاودان است و از جمله نقوش کهن ایرانی است که از دوران ایزدبانوی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین پایانی جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی 8 تا 10 آذر در قزوین

برگزاری آیین پایانی جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی 8 تا 10 آذر در قزوین