مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-23اجتماعي

شوک به رژیم صهیونیستی به فرمان الهی رخ داده است


فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و خسارات رژیم صهیونیستی، گفت: آن ها هنوز در شوک مانده اند، این شوکی است که به فرمان الهی رخ داده و این چیزی است که رزمندگان ما در دفاع مقدس آموختند و آموزش دادند.

- ایسنا/خوزستان فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و خسارات رژیم صهیونیستی، گفت: آن ها هنوز در شوک مانده اند، این شوکی است که به فرمان الهی رخ داده و این چیزی است که رزمندگان ما در دفاع مقدس آموختند و آموزش دادند.

سردار احمدرضا رادان در نخستین کنگره ملی شهدا و ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست که امروز (2 آذرماه) در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه کسانی هستند که با قلم و قدم، خود را خادم شهدا کرده اند، اظهار کرد: داستان شهدا و اثر وجودی شهدای انقلاب عجیب است.

گویی در کنگره ها، یادواره ها، همایش ها و نشست ها شهدا هستند که محل، زمان و منطقه را انتخاب و جغرافیا را در ذهن ما مشخص می کنند.

چه زیباست که نخستین کنگره شهدای محیط بان در روز پنجشنبه، در هفته بسیج و در آستانه ایام فاطمیه آن هم در خوزستان قهرمان و اهواز همیشه سرافراز رقم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان سرزمین پاکی است که خون شهدای عزیز ما را در خود جای داد و سرزمین افتخارآفرین، اقتدار، ایثار و شهادت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک به رژیم صهیونیستی به فرمان الهی رخ داده است

شوک به رژیم صهیونیستی به فرمان الهی رخ داده است