مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-13حوادث

معمای پرونده قتل دختر جوان کرجی حل شد


پسری که به دلیل اختلاف اقدام به قتل در منطقه ولدآباد کرج کرده بود، پس از 18 ماه تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حکمت الله شجاعی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: اوایل سال 1401 خبری مبنی بر خودکشی مشکوک یک خانم جوان در منطقه ولدآباد کرج به پلیس اعلام و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه، صحنه جرم گونه ای طراحی شده بود که حاوی این پیام باشد که متوفی با سقوط از ارتفاع اقدام به خودکشی کرده، اما با توجه به بررسی های پلیسی صورت گرفته، کارآگاهان اعتقاد داشتند که متوفی به زور از ارتفاع به بیرون پرتاب شده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه روند بررسی پرونده کارآگاهان از حضور شخصی ناشناس در محل وقوع جرم مطلع شده و بررسی های دقیق تر متوجه شدند که این شخص با متوفی رابطه دوستی داشته که با هماهنگی قضایی این شخص دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علی رغم انکارهای اولیه متهم به ارتکاب قتل، اما پس از 18 ماه این شخص پرده از راز قتل برداشت و گفت که در روز حادثه به دلیل جر و بحث با متوفی از کوره در رفته و او را از پنجره ساختمان به بیرون پرتاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای پرونده قتل دختر جوان کرجی حل شد

معمای پرونده قتل دختر جوان کرجی حل شد