مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-14سياسي

نگاهداری: 90 درصد مقالات در کشور مسأله محور نیستند


بیش از 90 درصد مقالات در کشور ما، مسأله محور نبوده است، یعنی ما نتوانسته ایم که پژوهش ها را به سمت نیازهای جامعه و پاسخ دادن به حل مسائل آن سوق دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 22 آذر 1402) در جمع اساتید، پژوهشگران و دانشجویان سازمان نقشه برداری کشور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش، با اشاره به اینکه جهان در عصر دانایی مسیر خود را ادامه می دهد، اظهار کرد: الآن قدرت در دانش و اندیشه است و همه گزارش های جهانی درباره تحولات دنیا نشان می دهد که تا سال 2050، علم و دانش و فناوری پیشران همه تحولات در همه عرصه های زندگی بشر خواهد بود.

وی با بیان اینکه حتی سیاست و حکمرانی در دنیای امروز دانش بنیان شده است، افزود: واژه هایی که از 1950 به این سو، در ادبیات اقتصادی مطرح می شود، مانند اقتصاد اینترنت، اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد دیجیتال و مواردی از این دست، حول محور دانش و فناوری می چرخد.

تکیه بر دانش و فناوری یک الزام برای جامعه ما است رییس مرکز پژوهش های مجلس با تأکید بر اینکه تکیه بر دانش و فناوری در عرصه های مختلف اجتماع دیگر یک انتخاب بین گزینه های متفاوت نیست، یک اجبار است، گفت: اگر می خواهیم بقا و کمال کشورمان را تداوم ببخشیم، چاره ای نداریم جز اینکه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: 90 درصد مقالات در کشور مسأله محور نیستند

نگاهداری: 90 درصد مقالات در کشور مسأله محور نیستند