مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-16سياسي

آمریکا و غرب چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: دولت های غربی به ویژه آمریکا با آن همه ادعای حقوق بشری، دموکراسی و آزادی که داشتند چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام علی توکلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات اخیر غزه، اظهار داشت: امروز غزه به آیینه تمدن غرب تبدیل شده است و دولت های غربی به ویژه آمریکا با آن همه ادعای حقوق بشری، دموکراسی و آزادی که داشتند باطن و چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند.

 رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان ادامه داد: حمایت علنی آمریکا از جنایات اسراییل و اینکه با تمام وجود به میدان آمده، مانع متوقف شدن جنگ شده و با ایجاد آتش بس مخالفت می کند نشان از آن دارد که اگر آمریکا نباشد اسراییل هم نیست.

وی با بیان اینکه اسراییل آویزان آمریکا شده است، گفت: واقعیت این است که آمریکا پشت تمام کشتارها، جنایات، اقدامات ضد حقوق بشری و نسل کشی هایی قرار دارد که در غزه اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه کشتن مردم بیگناه با موشک و هواپیما به صورت کور هنر نیست، ادامه داد: هنر واقعی، ایستادگی و مجاهدت مردم غزه و حماس است؛ اینکه چنین دقیق و ظریف کار خود را انجام می دهند به طوری که رژیم صهیونیستی با وجود تمام کشتارها و جنایت ها نه تنها نتوانسته حماس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و غرب چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند

آمریکا و غرب چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند