مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-07بين الملل

فرمانده ارتش اوکراین زیر تیغ انتقادات؛ مقاله ای که کار دستش داد!


«رستم اومروف» وزیر دفاع اوکراین که برای دیدار با همتای آمریکایی خود در این کشور حضور دارد، طی جلساتی در واشنگتن، علنا «والری زالوژنی» فرمانده کل ارتش اوکراین را به باد انتقاد گرفت.

- رستم اومروف وزیر دفاع اوکراین که برای دیدار با همتای آمریکایی خود در این کشور حضور دارد، طی جلساتی در واشنگتن، علنا والری زالوژنی فرمانده کل ارتش اوکراین را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولکسی گونچارنکو یکی از قانونگذاران اوکراینی که خود در آمریکا حضور دارد، این مسئله را عنوان کرد.

طبق گفته این مقام اوکراینی، دلیل این حجم از انتقاد از فرمانده کل ارتش اوکراین شکست ضدحمله این کشور است و همچنین مقاله ای که اخیرا توسط نشریه اکونومیست منتشر شد و واکنش های جنجالی را در رسانه ها به دنبال داشت.

والری زالوژنی پیشتر در گفت وگو با اکونومیست، وضعیت میدان جنگ را بن بست توصیف کرده بود.

طبق گزارش روزنامه نیویورک تایمز، اگرچه مقامات دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا از این اظهار نظرات زالوژنی ناراحت و غافلگیر شدند اما با ارزیابی هایی او موافقت کردند.

رایزنی وزیران دفاع آمریکا و اوکراین در واشنگتن روزنامه اکونومیست در همان موقع در گزارشی نوشت: نه روسیه و نه اوکراین آماده پذیرش تسلیم نیستند و هیچ نشانه ای مبنی بر خاتمه این درگیری در آینده ای نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارتش اوکراین زیر تیغ انتقادات؛ مقاله ای که کار دستش داد!

فرمانده ارتش اوکراین زیر تیغ انتقادات؛ مقاله ای که کار دستش داد!