مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-12سياسي

تاکید استاندار بر تعمیق ارتباط بخش خصوصی و دانش بنیان ها در سمنان


استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت های بالای این استان در حوزه صنایع و تعدد واحدهای دانش بنیان، خواستار تقویت و تعمیق ارتباط بین بخش خصوصی و واحدهای دانش بنیان شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت های بالای این استان در حوزه صنایع و تعدد واحدهای دانش بنیان، خواستار تقویت و تعمیق ارتباط بین بخش خصوصی و واحدهای دانش بنیان شد.

سید محمدرضا هاشمی امروز (21 آذر ماه) در نود و نهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: تحقیق در علم و دانش، موتور محرک جامعه در حال پیشرفت است و باید از ظرفیت پارک های علم و فناوری استان و دانشگاه سمنان در راستای توسعه علم و دانش و رونق اقتصادی و تقویت شرکت های دانش بنیان استفاده کرد.

وی با اشاره به معضل اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، ادامه داد: ارتباط بین صنایع و واحدهای دانش بنیان در استان می تواند برای ایجاد اشتغال ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای استان در انرژی های پاک و تجدیدپذیر، بیان کرد: استان سمنان به عنوان استان پایلوت سرمایه گذاری در حوزه انرژی خورشیدی می تواند نقش آفرینی ویژه ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر تعمیق ارتباط بخش خصوصی و دانش بنیان ها در سمنان

تاکید استاندار بر تعمیق ارتباط بخش خصوصی و دانش بنیان ها در سمنان