مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-27اقتصادي

3 هزار اصله نهال زیتون به یاد شهدای غزه در قزوین کاشته می شود


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: کاشت 100 هزار اصله نهال زیتون به یاد 100 هزار شهید فلسطینی و شهدای غزه در 75 سال گذشته در دستور کار است که سهم استان قزوین از آن، - شهرام هاشم پور در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین، با اشاره به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور طی مدت چهار سال بیان کرد: این طرح یکی از بزرگترین طرح های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور است که اجرای آن از سال گذشته کلید خورده است.

وی افزود: برای تحقق این امر باید سالانه 250 میلیون اصله درخت در ایران کاشته شود تا در پایان چهار سال بتوانیم به یک میلیارد درخت برسیم.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری در تاریخ 15 اسفند سال گذشته فرمودند اگر هر ایرانی 3 درخت بکارد تعهدات دولت در درختکاری اجرایی می شود زیرا با توجه به جمعیت کشور، چنانچه هر ایرانی با تبعیت از فرمایشات رهبری 3 درخت بکارد سالانه نزدیک به حدود 250 میلیون اصله درخت در سطح کشور کاشته می شود.

وی عنوان کرد: در قالب اجرای این طرح ارگان ها و سازمان های مختلفی موظف به همکاری و مشارکت هستند که خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار اصله نهال زیتون به یاد شهدای غزه در قزوین کاشته می شود

3 هزار اصله نهال زیتون به یاد شهدای غزه در قزوین کاشته می شود