مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-24سياسي

بسیج در مقابل طوفان مکر و حیله دشمنان عقب نشینی نمی کند


فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج با ژرف اندیشی امام راحل شکل گرفت و توسط مقام معظم رهبری به درختی تناور تبدیل شد گفت: بسیج در مقابل طوفان مکر و حیله دشمنان عقب نشینی نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدجواد حسینی صبح امروز در ویژه برنامه نمایش شکوه و اقتدار بسیج در همدان اظهار کرد: امروز گوشه های کوچکی از فعالیت یکی از پایگاه های بسیج شهرستان همدان را به تصویر می کشیم.

وی با بیان اینکه امام راحل بسیج را برای مقابله با تهدیداتی که برای انقلاب بود از کوچه و محله ها ایجاد کرد افزود: هرجا که مشکلی در جامعه وجود دارد بسیج ورود می کند چراکه ملت برای بسیج و بسیج برای ملت است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج با ژرف اندیشی امام راحل شکل گرفت و توسط مقام معظم رهبری به درختی تناور تبدیل شد تصریح کرد: بسیج درختی طیب، پاک و استوار است که اعضای آن در مقابل طوفان مکر و حیله دشمنان عقب نشینی نمی کنند.

وی گفت: شاخه های این درخت آسمان و جغرافیا را درنوردیده و در اقصی نقاط جهان شکل گرفته و نمونه آن انجام عملیات طوفان الاقصی توسط حماس است.

حسینی با بیان اینکه تفکر بسیج در مقابل هر نوع تهدید، مشکلات و مخاطرات ایستادگی می کند خاطرنشان کرد: بسیجیان لشکر آسمانی خداوند بر روی زمین و در امتداد نسل عاشوراییان و دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در مقابل طوفان مکر و حیله دشمنان عقب نشینی نمی کند

بسیج در مقابل طوفان مکر و حیله دشمنان عقب نشینی نمی کند