مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-11اقتصادي

مصرف سالانه 7 میلیارد مترمکعب گاز در آذربایجان غربی


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در آذربایجان غربی نزدیک 32 تا 34 میلیون مترمکعب در پیک مصرف، گاز استفاده می شود که در مجموع سالانه به حدود 7 میلیارد مترمکعب می رسد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در آذربایجان غربی نزدیک 32 تا 34 میلیون مترمکعب در پیک مصرف، گاز استفاده می شود که در مجموع سالانه به حدود 7 میلیارد مترمکعب می رسد.

علیرضا شیخی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه حدود 20 هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز در استان انجام شده است، افزود: با این میزان شبکه، گاز حدود یک میلیون و 170 هزار مشترک، بیش از حدود 2 هزار واحد صنعتی و 137 CNG تامین می شود.

شیخی در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه ها به گاز باید به عنوان یک سرمایه ی ملی باشد، گفت: تنها راه ما این است که مصرف گاز را کنترل کنیم لذا در همین راستا شرکت ملی گاز ایران یکسری سرمایه گذاری هایی در این خصوص انجام داده که از جمله آنها می توان به بهینه سازی موتورخانه ها و خرید و جایگزینی بخاری های هرمتیک اشاره کرد.

وی با اشاره به لزوم کنترل مصرف گاز برای سپری کردن زمستان با حداقل مشکلات، خاطرنشان کرد: انرژی به قدری در کشور ما ارزان است که در زمان گرمای منزل، پنجره ها را باز می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف سالانه 7 میلیارد مترمکعب گاز در آذربایجان غربی

مصرف سالانه 7 میلیارد مترمکعب گاز در آذربایجان غربی