مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-13سياسي

ایمیدرو 300 میلیون یورو در کرمانشاه سرمایه گذاری می کند


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از قول سازمان ایمیدرو برای سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی در کرمانشاه در حوزه نیروگاه و تولید خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از قول سازمان ایمیدرو برای سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی در کرمانشاه در حوزه نیروگاه و تولید خبر داد.

محمد رشیدی، امروز(22 آذر) در مراسم کلنگ زنی نیروگاه 500 مگاواتی برق کرمانشاه، با اشاره به تلاش های انجام شده برای اجرایی شدن این پروژه، اظهار کرد: حدود دو سال پیش تفاهم نامه ای با سازمان ایمیدور برای احداث نیروگاه 500 مگاواتی کرمانشاه منعقد شد که البته عملیاتی شدن آن به زمان زیادی نیاز داشت.

وی افزود: در نهایت با دستور وزیر صمت و تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولین استانی و کشوری، امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق قراری که با سازمان ایمیدور داشته ایم، مقرر شده این سازمان 300 میلیون یورو در کرمانشاه در دو حوزه نیروگاهی و تولیدی سرمایه گذاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه حضور سازمان ایمیدرو در کرمانشاه برکاتی برای این استان به همراه خواهد داشت، عنوان کرد: امروز هم یک رایزنی اولیه را با این سازمان داشتیم تا در بحث تکمیل تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه و استفاده از پساب آن برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیدرو 300 میلیون یورو در کرمانشاه سرمایه گذاری می کند

ایمیدرو 300 میلیون یورو در کرمانشاه سرمایه گذاری می کند