مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-10اقتصادي

کدام ایرلاین ها بیشترین و کمترین میزان تاخیر را داشتند؟


بر اساس آمارهای مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، در مهر امسال 24 درصد پروازهای خروجی تأخیر داشتند و متوسط زمان تأخیر پرواز ایرلاین ها به 84 دقیقه رسید.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، تأخیر پرواز یکی از حواشی قدیمی صنعت هوایی ایران است که بسیاری از آنها به واسطه ایمن سازی هواپیما رخ می دهد و در ادامه به واسطه کمبود ناوگان و فعالیت هواپیماهای موجود در پروازهای متوالی، تأخیر در هر پرواز می تواند زمینه ساز بروز تأخیر در سایر پروازهای یک هواپیما شود.

بر اساس آخرین آمارهای مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت در مهر امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل، در نشست وبرخاست چهار درصد افزایش پیدا کرده اما در اعزام و پذیرش مسافر با کاهش 3 درصدی مواجه بوده است.

طبق این اطلاعات، ارسال و پذیرش بار و پست نیز در پروازهای مهرماه نسبت به سال قبل یک درصد افزایش داشته است.

بررسی تغییرات پروازهای انجام شده در فرودگاه های کشور به تفکیک پروازهای داخلی و داخلی نشان می دهد: تعداد پروازهای داخلی در مهر امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل در نشست وبرخاست پنج درصد افزایش و در اعزام و پذیرش مسافر چهار درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام ایرلاین ها بیشترین و کمترین میزان تاخیر را داشتند؟

کدام ایرلاین ها بیشترین و کمترین میزان تاخیر را داشتند؟