مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-22ورزشي

ظهور یک نصیری جدید با ضرب طلای وزنه برداری جوانان جهان در شش حرکت موفق


وزنه برداری ایران که با پایان نسل طلایی خود، و عدم پشتوانه سازی در فدراسیون قبلی، اکنون دوره افول را پشت سر می گذارد و نتایج تیم ملی بزرگسالان در جهانی ریاض و بازی های هانگژو این واقعیت را ثابت کرد، - طلای دسته 96 کیلوی جوانان جهان به وزنه بردار ایران رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ وزنه بردار شیرازی تیم ملی وزنه برداری جوانان با ثبت شش حرکت صحیح و با رسیدن به حدنصاب 371 کیلوگرم با اقتدار قهرمان دسته 96 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان شد تا بعداز محمد نصیری که نیم قرن قبل در سبک وزن در جهان و المپیک درخشید، یک نصیری جدید به وزنه برداری دنیا معرفی شود.

وزنه برداری ایران که با پایان نسل طلایی خود، و عدم پشتوانه سازی در فدراسیون قبلی، اکنون دوره افول را پشت سر می گذارد و نتایج تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی و المپیک این موضوع را به اثبات رسانده، حالا با رییس و کادر جدید، نسل جدیدی را معرفی می کند که باعث امیدواری در میادین بزرگ آتی خواهند بود.

تیم وزنه برداری ایران حتی در بازی های آسیایی هانگژو هم حرفی برای گفتن نداشت و کارشناسان و رسانه ها را نگران کرد.

ملی پوش دسته 96 کیلوگرم ایران بعد از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان-مکزیک گفت: حسم از کسب مدال طلای جهان غیرقابل توصیف است و آرزو می کنم امروز نیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور یک نصیری جدید با ضرب طلای وزنه برداری جوانان جهان در شش حرکت موفق

ظهور یک نصیری جدید با ضرب طلای وزنه برداری جوانان جهان در شش حرکت موفق