مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-19سياسي

دشمن به دنبال ایجاد انحراف در هیئات مذهبی است


دشمنان چون نمی ‎توانند هیئات مذهبی و جریانات مذهبی و انقلابی را نابود سازند برای ایجاد انحراف در مسیر آنها تلاش می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان چون نمی ‎توانند هیئات مذهبی و جریانات مذهبی و انقلابی را نابود سازند برای ایجاد انحراف در مسیر آنها تلاش می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار اعضاء هیأت امنای هیأت و تشکل های دینی که در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد، با بیان اینکه هیئات مذهبی از نهاد‎های کهن دینی و مردمی و اثرگذار در تحولات سیاسی و تاریخی به ویژه در سده اخیر بوده اند، به نقش هیأت های مذهبی در مبارزات قبل از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: مداحان برخاسته از هیئات مذهبی در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار مؤثر و غیرقابل انکار در تقویت روحیه و الهام گیری رزمندگان از حضرت اباعبدالله(ع) در جبهه های دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: هیئات مذهبی در دوران پس از انقلاب اسلامی در جریان منافقین، آشوب‎ها، فتنه ها و همچنین پیش از انقلاب نقش بسیار برجسته و تعیین کننده ای داشتند که قطعا مدیریت چنین مجموعه های نقش آفرین بسیار ضروری و لازم است؛ اگر از ظرفیت ها و سرمایه های هیئات به خوبی صیانت نشود، دشمن برای آن دسیسه خواهد چید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد انحراف در هیئات مذهبی است

دشمن به دنبال ایجاد انحراف در هیئات مذهبی است