مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-18اقتصادي

آغاز عملیات اتصال جایگاه های اصفهان به سامانه هوشمند سوخت


فعالیت جایگاه های سوخت در سراسر کشور به دنبال حمله سایبری و بروز اختلال نرم افزاری در سامانه هوشمند سوخت از صبح امروز(دوشنبه) با مشکل مواجه شد اما با اقدام های فنی انجام شده، - فعالیت جایگاه های سوخت در سراسر کشور به دنبال حمله سایبری و بروز اختلال نرم افزاری در سامانه هوشمند سوخت از صبح امروز(دوشنبه) با مشکل مواجه شد اما با اقدام های فنی انجام شده، این جایگاه ها به مرور زمان به مدار خدمات رسانی به شهروندان بازگشتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: 98 درصد از جایگاه های سوخت استان به مدار فعالیت بازگشتند و عملیات اتصال آنها به سامانه هوشمند سوخت آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فعالیت جایگاه های سوخت در سراسر کشور به دنبال حمله سایبری و بروز اختلال نرم افزاری در سامانه هوشمند سوخت از صبح امروز(دوشنبه) با مشکل مواجه شد اما با اقدام های فنی انجام شده، این جایگاه ها به مرور زمان به مدار خدمات رسانی به شهروندان بازگشتند.

عبدالله گیتی منش دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر بیش از 320 جایگاه عرضه سوخت در سطح استان در مدار فعالیت و سوخت رسانی قرار گرفتند و حدود 10 جایگاه به دلایل مختلف هنوز وارد مدار نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اتصال جایگاه های اصفهان به سامانه هوشمند سوخت

آغاز عملیات اتصال جایگاه های اصفهان به سامانه هوشمند سوخت