مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-07سياسي

دخالت نمایندگان در عزل و نصب بر خلاف نظر رهبری است


موضوع دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها در برخی موارد صحت دارد و این بر خلاف نظر دولت و مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی در در دیدار با تشکل های دانشجویی استان قم که در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد ضمن گرامی داشت روز دانشجو به سوالات و مطالبات دانشجویان پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی بر چگونگی نحوه نظارت بر دستگاه های اجرایی و کارکنان آنها به ویژه در شهرستان های کوچک گفت: طرحی آماده شده است که در آن یک کد منحصر به فرد برای هر کارمند در اتاق وی نصب شده که مراجعین می توانند از طریق آن، فرد مورد نظر را ارزیابی کنند.

همچنین مرکز آموزش مدیریت دولتی که مخصوص آموزش کارکنان است، دوره هایی را در جهت آموزش قوانین، نحوه برخورد با ارباب رجوع و دوره های معرفتی و فرهنگی را برای کارکنان دولت برگزار می کند.

رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در پاسخ به شبهه یکی از دانشجویان در مورد تبعیض در استخدام های دولتی بین دانشگاه ها افزود: استخدام و ورود به دولت فقط از سه طریق آزمون استخدامی، تبدیل وضعیت ایثارگران و جذب نخبگان است و سازمان امور استخدامی نیز برای رعایت این قانون در برخی موارد تحت فشار قرار می گیرد زیرا در حال حاضر تمرکز ما بر آزمون های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت نمایندگان در عزل و نصب بر خلاف نظر رهبری است

دخالت نمایندگان در عزل و نصب بر خلاف نظر رهبری است