مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-19اقتصادي

امسال900 هزار نفر مسافر از مرز بازرگان تردد داشتند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد 900 هزار نفر مسافر ورودی و خروجی از مرز بازرگان طی 8 ماهه سال جاری خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد 900 هزار نفر مسافر ورودی و خروجی از مرز بازرگان طی 8 ماهه سال جاری خبرداد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: مجموع ناوکان باری متردد طی 8 ماهه سال جاری، بیش از 154 هزاردستگاه خودرو و ناوگان مسافری متردد نیز بیش از 4 هزار دستگاه خودرو بود.

وی ادامه داد: مجموع تردد مسافری ورودی و خروجی از این مرز، بیش از 900 هزار نفر است که آمار مقایسه ای با مدت زمان مشابه سال قبل افزایش 29 درصدی را نشان می دهد.

دست نشان در ادامه خاطر نشان کرد: در بازه زمانی 8 ماهه نزدیک به 540 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان به نقاط مختلف جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه این تعداد از مسافران با اتوبوس، مینی بوس و سواری جابجا شده اند، اظهار کرد: در بخش عمومی حمل و نقل مسافر آذربایجان غربی در مجموع بیش از 3 هزار ناوگان حمل و نقل عمومی به تفکیک، 534 دستگاه اتوبوس، بیش از یک هزار دستگاه مینی بوس و بیش از یک هزار و 400 دستگاه واری فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال900 هزار نفر مسافر از مرز بازرگان تردد داشتند

امسال900 هزار نفر مسافر از مرز بازرگان تردد داشتند