مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-30دانش

تولید 500 هزار کیت رادیودارویی برای تشخیص تومورهای سرطانی


معاون سازمان انرژی هسته ای با بیان اینکه امروز در حوزه سلامت یکی از بهترین روش ها برای تشخیص و درمان ، استفاده از رادیوداروهاست، گفت: ما دست کم 500 هزار کیت رادیودارویی را برای تشخیص تومورهای سرطانی تولید می کنیم.

- ایسنا/زنجان معاون سازمان انرژی هسته ای با بیان اینکه امروز در حوزه سلامت یکی از بهترین روش ها برای تشخیص و درمان ، استفاده از رادیوداروهاست، گفت: ما دست کم 500 هزار کیت رادیودارویی را برای تشخیص تومورهای سرطانی تولید می کنیم.

پژمان شیرمردی صبح امروز (پنجشنبه، نهم آذر ماه) در سیزدهمین یادواره شهید راه علم و دانش دکتر مجید شهریاری که در سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، درباره بُعد علمی شخصیت شهید مجید شهریاری، اظهار کرد: او یکی از افرادی بود که در دهه 70 - 60 در رشته های مهندسی الکترونیک، مهندسی هسته ای تحصیل کرد و در دانشگاه پلی تکنیک امیرکبیر مقاطع کارشناسی و دکتری و مقطع کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه صنعتی شریف گذراند.

وی درباره بُعد کاری شخصیت شهید شهریاری، بیان کرد: این شهید بزرگوار در مجموعه های دانشگاهی وزارت علوم و هسته ای کار کرد و در سازمان انرژی اتمی در دهه 80 فعالیت می کرد، یعنی در دوره ای که کسی درباره اثرهای انرژی هسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 500 هزار کیت رادیودارویی برای تشخیص تومورهای سرطانی

تولید 500 هزار کیت رادیودارویی برای تشخیص تومورهای سرطانی