مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-09اقتصادي

رفع مساله تامین مالی اپراتورها با تشکیل حساب فیبر نوری


به گفته معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از ابتدای امسال با تشکیل حساب فیبر نوری توانستیم بخش بسیاری از تامین مالی مورد نیاز برای اجرای طرح فیبر نوری را فراهم کنیم و برنامه ریزی این است تا پایان سال هشت میلیون خانوار تحت پوشش این فناوری قرار بگیرند.

- به گفته معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از ابتدای امسال با تشکیل حساب فیبر نوری توانستیم بخش بسیاری از تامین مالی مورد نیاز برای اجرای طرح فیبر نوری را فراهم کنیم و برنامه ریزی این است تا پایان سال هشت میلیون خانوار تحت پوشش این فناوری قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی روحانی نژاد - معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نشست تبیین کلان پروژه ملی فیبر نوری، اظهار کرد: در اسناد شبکه ملی اطلاعات، وزارت ارتباطات مکلف شده است تا پایان سال 1404، 80 درصد جمعیت کشور تحت پوشش ارتباطات در سرعت قرار گیرند.

وی افزود: بنابراین این هدف گذاری، 20 میلیون خانوار تحت پوشش قرار می گیرند.

برخلاف سایر کشورها عمده ارتباطات ما مبتنی بر ارتباطات سیار است و این مساله رتبه ما را پایین آورده است؛ بنابراین اگر ارتباطات کیفیت لازم را پیدا می کرد، در دهه گذشته این مسأله رخ نمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مساله تامین مالی اپراتورها با تشکیل حساب فیبر نوری

رفع مساله تامین مالی اپراتورها با تشکیل حساب فیبر نوری