مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-02اقتصادي

معرفی 30 پروره عمرانی لرستان به سرمایه گذاران داخل و خارجی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: 30 پروره منتخب داریم که به سرمایه گذاران داخل و خارج استان معرفی می شوند تا در ارائه خدمات عمومی به کمک دولت بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سمانه حسن پور امشب در حاشیه برگزاری شورای برنامه ریزی و توسعه استانداری لرستان در گفت وگو با رسانه ها، با اشاره به اینکه در این جلسه 900 میلیارد تومان برای مجموعه های بیمارستانی مصوب شد، اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد که این پروژه ها تسهیلات تبصره 18 دریافت کنند، قطعا با تکمیل این بیمارستان ها شاهد اشتغال و هم افزایش سرانه فضای درمانی استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همچنین در جلسه امروز در خصوص بند ب تبصره یازده تصمیم گیری شد، افزود: امروز نسبت جمعیتی محدوده های شهری که نیازمند اعتبارات هستند و عمدتا بافت های فرسوده و ناکار آمد هستند، تصویب شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با اشاره به اینکه این اعتبار از محل ارزش افزوده مربوط با ماده 39 قانون مالیات پرداخت از طریق شهرداری ها خواهد شد، گفت: در لرستان از ابتدای سال تا پایان مهرماه صد میلیارد تومان پرداخت شده است، تا پایان سال است اعتبار افزایش پیدا می کند.

حسن پور، بیان کرد: همچنین در این جلسه در خصوص اعتبارات مسوولیت اجتماعی وزارت نفت تصمیم گیری هایی شد، اما برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 30 پروره عمرانی لرستان به سرمایه گذاران داخل و خارجی

معرفی 30 پروره عمرانی لرستان به سرمایه گذاران داخل و خارجی