مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:552023-11-30سياسي

فعالیت کانون های تخصصی خواهران بستر تمدن سازی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش مهمی در عرصه فرهنگی و مقابله با توطئه های دشمنان دارد، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش مهمی در عرصه فرهنگی و مقابله با توطئه های دشمنان دارد، گفت: فعالیت کانون های تخصصی بانوان بستر تمدن سازی و تقویت فرهنگ دینی و عمومی جامعه است.

اعظم روانشاد نهم آذرماه در نخستین همایش تخصصی مدیران کانون های تخصصی خواهران لرستان، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهم و موثری در جامعه دارند.

وی با اشاره دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری افزود: امروز تلاش در جهت رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب تکلیف عموم مردم به ویژه فعالان عرصه فرهنگ، دین و مساجد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: تمدن سازی و جامعه پذیری از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است که رفع این دغدغه ها نیازمند برنامه ریزی و تلاش مضاعف در عرصه فرهنگی و دینی و تکیه بر مسجد محوری است.

روانشاد به فعالیت 529 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان افزود: امروز شاهد اقدامات راهبردی دل کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کانون های تخصصی خواهران بستر تمدن سازی است

فعالیت کانون های تخصصی خواهران بستر تمدن سازی است