مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 07:452023-11-22فرهنگي

اعطای جایزه ای در راستای ترویج فرهنگ وقف علمی


وکار زنده یاد دکتـر میرجعفر ابـریشم چیان با همکاری بنیاد نخبگان گیلان و در راستای ترویج فرهنگ وقف علمی برگزار می ‎شود.

- پنجمین دوره جایزه خیّر فقید و نیکوکار زنده یاد دکتـر میرجعفر ابـریشم چیان اعطای جایزه ای در راستای ترویج فرهنگ وقف علمی پنجمین دوره جایزه خیّر فقیـد و نیکـوکار زنده یاد دکتـر میرجعفر ابـریشم چیان با همکاری بنیاد نخبگان گیلان و در راستای ترویج فرهنگ وقف علمی برگزار می ‎شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین دوره جایزه خیّر فقیـد و نیکـوکار زنده یـاد دکتـر میـرجعفـر ابـریشـم چیان با هدف کمک به ارتقای علمی دانشجویان و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به آنان به همت بنیاد نخبگان استان گیلان و با مشارکت خانواده زنده یاد دکتر میرجعفر ابریشم چیان، دانشگاه گیلان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود.

میرجعفر ابریشم چیان متولد سال 1309 در محله سوخته تکیه رشت بود و تا مقطع دکترای شیمی و داروسازی تحصیل کرد و در سال 1336 به عضویت اتاق بازرگانی تهران درآمد؛ علاوه بر این در عرصه نمایندگی انحصاری شرکت های داروسازی دنیا و واردات مواد شیمیایی و دارویی همکاری های گسترده ای با کشورهای آمریکا و آلمان داشت.

ابریشم چیان علاوه بر این، کتابخانه شخصی خود را با افزون بر 7 هزار جلد کتاب در زمینه هایی چون جامعه شناسی، پزشکی، ادبیات شرق و غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه ای در راستای ترویج فرهنگ وقف علمی

اعطای جایزه ای در راستای ترویج فرهنگ وقف علمی