مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-17سياسي

سنگ تمام اهوازی ها برای لاله های زهرایی+فیلم و عکس


همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر پاک و مطهر 14 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در اهواز تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با ایام فاطمیه سالروز شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر 14 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید حمید رمضانی دامغانی و سردار شهید مجید سیلاوی تشییع شد.

این برنامه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا خرد و کلان در خیابان سلمان فارسی اهواز برگزار شد که اهالی این دیار پیکر پاک و طیبه 14 لاله بی نشان دوران حماسه و ایثار را چون نگینی در برگزفتند و بر تابوت نورانی آنها بوسه زدند.

آیین پیکر پاک و مطهر 14 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در خیابان سلمان فارسی اهواز برگزار شد که اهالی نقاط مختلف خوزستان از جمله کوت عبدالله، حمیدیه، ویس، ملاثانی، شیبان، الهایی، غیزانیه، هفتگل، باغملک، خرمشهر، آبادان و مسجدسلیمان در این آیین معنوی شرکت کردند.

  حضور جوانان اهوازی و خوزستانی در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 14 شهید گمنام دوران دفاع مقدس چشمگیر بود که خود را گرداگرد تابوت این پرستوهای عاشق رساندند و در روز شهادت ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام اهوازی ها برای لاله های زهرایی+فیلم و عکس

سنگ تمام اهوازی ها برای لاله های زهرایی+فیلم و عکس