مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:412023-12-05ورزشي

درس بزرگی که سرمربی تیم ملی بسکتبال از دیدار با حضرت آقا گرفت


مسعود فلاح سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در خصوص دیدار اخیر ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: این دیدار بسیار عالی بود؛ آرزوی هر کسی است که در زمان حیات نایب امام زمان (عج) را زیارت کند.

  وی افزود: بنده با اینکه مرتبه چهارم بود که خدمت حضرت آقا رسیدم، بازهم فرمایشات ایشان و برخورد ایشان با ورزشکاران و صحبت هایی که داشتند از سال های گذشته متمایزتر بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران ادامه داد: صحبت های ایشان روحیه مضاعفی به همه ملت ایران خصوصا به جامعه ورزشی دادند؛ مخصوصا آنجایی که فرمودند ایران اسلامی باید ورزش قوی داشته باشد این مسؤولیت همه ما را چند برابر می کند که ان شالله بتوانیم در میادین بین المللی با به احتزار در آوردن پرچم جمهوری اسلامی و از همه مهمتر با رفتار و اخلاق پهلوانی و اسلامی، سفیر خوبی برای جمهوری اسلامی باشیم.

این پیشکسوت ورزشی با اشاره به درس بزرگ این دیدار گفت: بزرگترین درس این بود که ما اگر چهار دهه گذشته مقابل رژیم کودک کش اسراییل به میدان نرفتیم کار درستی انجام دادیم.

شاید در نگاه بعضی از ورزشکاران این بود که قضیه فلسطین چه ربطی به ما دارد! اما با جنایاتی که این روزها اسراییل انجام داده بر هر فرد آزاده ای واجب است که در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس بزرگی که سرمربی تیم ملی بسکتبال از دیدار با حضرت آقا گرفت

درس بزرگی که سرمربی تیم ملی بسکتبال از دیدار با حضرت آقا گرفت