مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-30سياسي

بستان چگونه آزاد شد؟


برای تحلیلگران نظامی واضح بود که درصورت تصرف منطقه میانی غرب سوسنگرد- بستان، ارتباط خطوط دشمن گسسته شده و این امکان برای نیروهای ایرانی بوجود می آمد که با امکان صرفه جویی قوا نیروی بیشتری برای عملیات های آفندی آزاد شود.

- برای تحلیلگران نظامی واضح بود که درصورت تصرف منطقه میانی غرب سوسنگرد- بستان، ارتباط خطوط دشمن گسسته شده و این امکان برای نیروهای ایرانی بوجود می آمد که با امکان صرفه جویی قوا نیروی بیشتری برای عملیات های آفندی آزاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آذرماه سال60 و سال دوم جنگ است، رزمندگان حال و هوای خوبی دارند تازه عملیات ثامن الائمه(ع) را در مقیاسی وسیع و گسترده انجام داده اند.

با روی کار آمدن شهید صیاد شیرازی به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش، همبستگی نیروهای ارتش و سپاه بیشتر شده است، راهبرد انجام عملیات های آفندی و بازپس گیری مناطق اشغالی فکر فرماندهان را به خود اشغال نموده است و اجرای سلسله عملیات های کربلا ، آغازی برای عملیاتی کردن این راهبرد است.

با وجودی که در 5 مهر 1350 و در عملیات ثامن الائمه(ع) شرق رودخانه کارون پاکسازی شد، ولی هنوز منطقه غرب دزفول- شوش و در جبهه میانی غرب سوسنگرد- بستان و منطقه جنوب غربی اهواز- خرمشهر در اشغال دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستان چگونه آزاد شد؟

بستان چگونه آزاد شد؟