مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-27بين الملل

مقام آمریکایی: کشتی اسراییلی احتمالا با پهپاد ایرانی هدف قرار گرفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس، این مقام وزارت دفاع آمریکا گفته که این کشتی باری احتمالا با پهپاد انتحاری «شاهد-136» ساخت ایران هدف قرار گرفته ست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس، این مقام وزارت دفاع آمریکا گفته که این کشتی باری احتمالا با پهپاد انتحاری شاهد-136 ساخت ایران هدف قرار گرفته ست.

یک مقام آمریکایی گفت کشتی متعلق به تاجر اسراییلی احتمالا با پهپاد ایرانی هدف قرار گرفته است به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری آناتولی ، یک مقام وزارت دفاع آمریکا از حمله به یک کشتی باری متعلق به تاجر اسراییلی در آب های بین المللی شمال اقیانوس هند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس، این مقام وزارت دفاع آمریکا گفته که این کشتی باری احتمالا با پهپاد انتحاری شاهد-136 ساخت ایران هدف قرار گرفته ست.

درپی انفجار پهپاد مذکور کشتی باری متعلق به تاجر اسراییلی با پرچم کشور مالت آسیب دیده اما هیچ یک از خدمه کشتی زخمی نشده اند.

مقام وزارت دفاع آمریکا تاکید کرده که این کشور تحولات مربوط به حمله پهپادی به کشتی باری در شمال اقیانوس هند را از نزدیک دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: کشتی اسراییلی احتمالا با پهپاد ایرانی هدف قرار گرفته

مقام آمریکایی: کشتی اسراییلی احتمالا با پهپاد ایرانی هدف قرار گرفته