مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-27اجتماعي

تدوین 7 پروژه ملی برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش


جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و در آن بر توسعه مهارت آموزی و تربیت معلم به عنوان 2 اولویت اساسی تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و در آن بر توسعه مهارت آموزی و تربیت معلم به عنوان 2 اولویت اساسی تأکید شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در این جلسه با اشاره به عدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بر لزوم آسیب شناسی این موضوع تأکید کرد و وزیر آموزش و پرورش را مکلف کرد برنامه ای عملیاتی و زمانبندی شده برای اجرای این سند تحول تدوین و ارائه کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با تأکید بر اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند کمیته و دبیرخانه ای چابک است که بر ترسیم نقشه راه متمرکز شود، افزود: این کمیته باید اولویت ها و وظایف هر یک از دستگاه ها را به طور دقیق مشخص کند؛ چرا که اجرای سند تحول موضوعی فرادستگاهی است و نقش و تکلیف هر دستگاه باید کاملاً مشخص باشد.

وی بر اهمیت و نقش آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور تأکید کرد و ادامه داد: اینکه بتوانیم بدون تحول در آموزش و پرورش، کشور را توسعه دهیم، تصوری نادرست است چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 7 پروژه ملی برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش

تدوین 7 پروژه ملی برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش