مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-18فرهنگي

پیام محمد خزاعی به «سینماحقیقت»هفدهم؛سینمای مستند سازنده نگاه ها و اندیشه هاست


همزمان با آغاز هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به این رویداد سینمایی پیام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این پیام نوشته شده است: هوالمصور هنر آرمانی، هنری که انقلاب اسلامی به آن می پردازد، هنر انسان سازی است.

سینمای مستند به واسطه نزدیک بودن به این ساحت، و به دلیل دوری از مناسبات تجاری و پسند عامه، متعالی و سازنده نگاه ها و اندیشه هاست.

جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت در مسیری که امسال به هفده سالگی می رسد، در عنفوان جوانی و بالندگی است.

امسال حضور جوانان، مستندسازان نسل تازه، هنرمندان مستعد و توانا و باانگیزه که در استان ها سینمای مستند را دنبال می کنند، نویددهنده روزهایی پررونق برای این رویداد مهم منطقه است.

اهتمام سازمان سینمایی کشور، با محور اخلاق، آگاهی، امید ، تبدیل رویدادهای هنری و جشنواره ها، به محلی برای دیده شدن هنرمندان مختلف و ایجاد انگیزه برای فعالیت آنان است و سینما حقیقت از رویشگاه های اصلی نیروی انسانی سینماست.

سینما حقیقت از رویدادهای جریان ساز و غنی سینمای ایران، مرجعی ارزشمند و بی همتا، برای تاریخ، هویت، سبک زندگی ایرانی- اسلامی و روایت اسطوره هاست و می تواند غنی ترین جلوه گاه برای شناسایی فرهنگ متنوع اقوام ایرانی و رنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام محمد خزاعی به «سینماحقیقت»هفدهم؛سینمای مستند سازنده نگاه ها و اندیشه هاست

پیام محمد خزاعی به «سینماحقیقت»هفدهم؛سینمای مستند سازنده نگاه ها و اندیشه هاست