مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-27بين الملل

بوشهر، دروازه مراودات اقتصادی و فرهنگی با بولیوی می شود


رییس شورای اسلامی، معاونین و مدیران شهرداری بوشهر با سفیر بولیوی و هیات همراه در خصوص امکان سنجی همکاری دوجانبه شهرداری بوشهر و کشور بولیوی دیدار و گفت وگو کردند.

- ایسنا/بوشهر رییس شورای اسلامی، معاونین و مدیران شهرداری بوشهر با سفیر بولیوی و هیات همراه در خصوص امکان سنجی همکاری دوجانبه شهرداری بوشهر و کشور بولیوی دیدار و گفت وگو کردند.

محمدحسن محمدی معاون عمرانی شهردار بندر بوشهر در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سفیر کشور بولیوی و محکوم کردن حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، گفت: بوشهر همواره به مقاومت و شجاعت زبانزد بوده و اکنون بوشهر احساس همدردی بیشتری با مردم غزه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بوشهر پایتخت انرژی کشور بوده و پتانسیل بالایی برای تجارت بین المللی دارد، افزود: در بوشهر علاوه بر نفت و گاز و همچنین وجود نیروگاه اتمی، محصولاتی نظیر خرما، ماهی و میگو و.

هم قابلیت صادرات و رقابت پذیری در بازارهای جهانی دارند.

چارکی مشاور ارشد شهردار نیز در این دیدار ضمن ارائه پیشنهاد خواهرخواندگی با یکی از شهرهای بولیوی، گفت: عقد خواهرخواندگی بوشهر با یکی از شهرهای کشور بولیوی می تواند علاوه بر مزایای اقتصادی و تبادل تکنولوژِی، نسبت به جذب توریست و آشنایی مردم دو کشور با فرهنگ و رسوم همدیگر، تاثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر، دروازه مراودات اقتصادی و فرهنگی با بولیوی می شود

بوشهر، دروازه مراودات اقتصادی و فرهنگی با بولیوی می شود