مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-20اقتصادي

اتوبان کسایی تبریز هفتیم مسیر پرتردد کشور است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: اتوبان کسایی هفتمین و ورودی غرب تبریز شانزدهمین مسیر پرتردد کشور هستند که نقش عمده ای در تصادفات و تلفات جاده ای استان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جبارعلی ذاکری ظهر امروز چهارشنبه در آیین بهره برداری از 2246 کامیون جدید در ناوگان باری آذربایجان شرقی با اشاره به الزامات توسعه حمل و نقل استان اظهار کرد: آذربایجان شرقی استانی است که بیش از 80 درصد اقتصاد آن توسط بخش خصوصی اداره می شود و عبور دو کریدور بین المللی شمال به جنوب و شرق به غرب از استان جایگاه آن را در حوزه باری و مسافری خاص و خطیر می سازد.

  10.

8 درصد آزاد راه های ایران در آذربایجان شرقی وی ادامه داد: 10.

8 آزادراه های کشور در استان ماست که البته این شبکه راه ها ناپیوسته هستند و تکمیل پروژه هایی چون کریدور غرب به شرق موجب تسهیل فعالیت های حمل و نقلی استان خواهد شد و ورودی تبریز از غرب و نیز حجم بالای ترافیک بزرگراه شهید کسایی از بزرگترین مشکلات استان در حوزه حمل و نقل جاده ای هستند.

  معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: بر اساس داده های آماری اتوبان کسایی هفتمین و ورودی غرب تبریز شانزدهمین مسیر پرتردد کشور هستند که نقش عمده ای در تصادفات و تلفات جاده ای استان دارند و تکمیل آزادراه تبریز - ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبان کسایی تبریز هفتیم مسیر پرتردد کشور است

اتوبان کسایی تبریز هفتیم مسیر پرتردد کشور است