مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-28سياسي

کتاب شهدای رسانه مازندران تدوین می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا از تدوین کتاب شهدای رسانه استان مازندران خبر داد و گفت: این کتاب با محوریت 29 شهید رسانه استان مازندران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، - ایسنا/مازندران مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا از تدوین کتاب شهدای رسانه استان مازندران خبر داد و گفت: این کتاب با محوریت 29 شهید رسانه استان مازندران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سپاه کربلا، بسیج رسانه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران تهیه و تدوین خواهد شد.

عبدالمهدی حق شناس امروز 7 آذر در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت ایام فاطمیه از برگزاری چهارمین یادواره ملی شهدای رسانه به میزبانی استان مازندران و با حضور سخنران ملی خبر داد.

وی با بیان اینکه این یادواره در گرامیداشت یاد و نام 330 شهید رسانه کشور برگزار خواهد شد، افزود: در راستای برگزاری این رویداد ملی، پیش یادواره هر رسانه یک یادواره با محوریت رسانه های استان مازندران آغاز و در حال برگزاری است.

به گفته حق شناس، از مجموع سه یادواره ملی شهدای رسانه، دو یادواره به میزبانی مازندران برگزار شد و امسال برای سومین بار نیز میزبان چهارمین یادواره ملی شهدای رسانه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب شهدای رسانه مازندران تدوین می شود

کتاب شهدای رسانه مازندران تدوین می شود