مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-26اجتماعي

هر دانش آموز عضو یکی از تشکل های دانش آموزی می شود


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از آغاز کنشگری مسئولان تشکل های دانش آموزی در سطح مدارس برای اجرایی کردن برنامه ها و فعالیت های پرورشی خبر داد.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از آغاز کنشگری مسئولان تشکل های دانش آموزی در سطح مدارس برای اجرایی کردن برنامه ها و فعالیت های پرورشی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر باقرزاده در این باره گفت: براساس برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی و محور هویت، مدیران مدارس زمینه کنشگری دانش آموزان را فراهم می کنند به نحوی که هر دانش آموز عضو یکی از تشکل های دانش آموزی می شود و مدیران مدارس برای هریک از تشکل های دانش آموزی یک نفر از دانش آموزان علاقه مند و توانمند مدرسه را به عنوان رییس تشکل انتخاب کنند.

وی ادامه داد: ما در مدارس 6 تشکل شامل بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، هلال احمر، هیات دانش آموزی، پیشتازان گروه جهادی، هیات مذهبی و شورای دانش آموزی داریم که این امکان برای همه دانش آموزان علاقه مند فراهم شده است تا از ابتدای سال تحصیلی جاری در یکی از تشکل ها بنا بر علاقه خود عضو شوند.

باقرزاده اظهار کرد: مسئولان تشکل های دانش آموزی تعریف شده در سامانه سیدا توسط مدیران مدارس این دسترسی را دارند که نسبت به پیگیری امورات مرتبط با ماموریت های تشکل خود در مدرسه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دانش آموز عضو یکی از تشکل های دانش آموزی می شود

هر دانش آموز عضو یکی از تشکل های دانش آموزی می شود