مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-08سياسي

گلایه از بی برنامگی شورای شهرستان لنگه


نماینده شهرستان بندرلنگه در شورای استان از نحوه مدیریت شورای این شهرستان و عدم برگزاری جلسات گلایه کرد.

- عبدالله پرواز نماینده بندرلنگه در شورای استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: طبق قانون، جلسات شورای شهرستان هر ماه حداقل  یک بار باید برگزار شود که متاسفانه در 12 ماه اخیر فقط جلسه انتخابات هیئت رییسه برگزار شده است.

وی افزود: شورای شهرستان دارای ظرفیت های بزرگی است که برخی از این ظرفیت ها، دعوت از فرماندار و روسای دستگاه های اجرایی، سازمان های دولتی و غیر دولتی برای حضور در صحن شورا است که در صورت دعوت موظف به حضور در جلسه هستند تا مسائل و مشکلات کلان هر منطقه را بررسی و گزارشی از وضعیت پیگیری ها ارائه کنند اما بدلیل بی برنامگی شورای شهرستان لنگه، شاهد تحرکی در این زمینه نیستیم.

پرواز گفت: بررسی مشکلات و پیشنهاد های شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان به دستگاه های مربوطه و در صورت نیاز دعوت از مدیران دستگاه ها برای حضور در جلسات و پاسخگویی به ابهامات و مشکلات شوراها از دیگر وظایف این شورا است.

این عضو شورا تاکید کرد: شورا موظف است همه ساله در مهلت قانونی طرح های عمرانی و پیشنهادی هر محل را با درنظر گرفتن او لویت ها بررسی و در صورت تصویب جهت منظور نمودن در بودجه عمرانی شهرستان به فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از بی برنامگی شورای شهرستان لنگه

گلایه از بی برنامگی شورای شهرستان لنگه