مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 07:052023-12-09سياسي

400 هکتار به بافت فرسوده کرمانشاه اضافه می شود


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از اضافه شدن 5 نقطه شهر کرمانشاه به مساحت 400 هکتار به محدوده بافت فرسوده و ناکارآمد شهری خبر داد.

- رامین الماسی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ایجاد سکونتگاه غیررسمی یا همان حاشیه نشینی به عدم توجه به ساختارهای درست حوزه شهری برمی گردد.

وی در توصیف عبارت سکونتگاه غیررسمی، ادامه داد: سکونتگاه غیررسمی یعنی اینکه دولت برای این مناطق برنامه ای نداشته، چون قرار نبوده این مناطق به این شکل امروز درآیند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اضافه کرد: در کرمانشاه مناطقی داریم که به صورت غیررسمی ایجاد شده و هرازچندگاهی با ارائه درخواست های به حوزه شهری اضافه می شود.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 260 هکتار محدوده بافت فرسوده و ناکارآمد در کرمانشاه، گفت: 300 هکتار از این میزان در بافت تاریخی واقع است و 800 هکتار باقی مانده بافت فرسوده و ناکارآمد به حساب می آید.

الماسی، از اضافه شدن 5 نقطه شهر کرمانشاه به مساحت 400 هکتار به محدوده بافت فرسوده و ناکارآمد شهری خبر داد خاطرنشان کرد: اگر این 400 هکتار جزء محدوده های فرسوده و ناکارآمد شوند، می توانند از مشوق های شهرسازانه بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هکتار به بافت فرسوده کرمانشاه اضافه می شود

400 هکتار به بافت فرسوده کرمانشاه اضافه می شود